OFte stillede spørgsmål

Ordre

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse - Hvad gør jeg?

Hvis din ordrebekræftelse ikke er at finde i din mail er det, altid en god ide at tjekke dit spamfilter/mappe.

Skulle den mod forventning hellere ikke være i din spam mappe bedes du venligst kontakte vores kundeservice på enten kundeservice@dreamdirty.dk eller på telefon 42 63 62 20.

Så kan vi bekræfte om din ordre er registreret samt sende dig en ny ordrebekræftelse.

– Din betaling ikke bliver aldrig hævet før vi har afsendt din ordre- Før den sendes foreligger kun en reservation af beløbet.

Der mangler en vare i min ordre?

Skulle du stå i den utænkelige situation at der mangler en vare i din ordre, kan det være at den enten er udsolgt og bliver eftersendt hurtigst muligt eller at vores lager uheldigvis har glemt at pakke varen med.

Kontakt kundeservice hurtigst muligt på kundeservice@dreamdirty.dk eller på telefon 42 63 62 20.
Så løser vi fejlen hurtigst muligt.

Levering

Hvad er leveringstiden?

Du kan forvente at din ordre vil blive leveret inden for 1-2 arbejdsdage efter din ordreafgivelse (I 95% af tilfældene indenfor 1 arbejdsdag).

Har du ikke modtaget din ordre, er du velkommen til at henvende dig til os. Så får du oplyst dit trackingnummer og eventuelt afhentningssted.

Din pakke kan være forsøgt afleveret af PostNord og vil derfor blive afleveret til afhentning på nærmeste posthus eller pakkeboks.

Rækkefølgen på ordre håndteringen er den samme som de kommer ind. Ved kampagner kan der i sjældne tilfælde forekomme en forlænget leveringstid.

Min ordre har overskredet leveringstiden - Hvad gør jeg?

Hvis du endnu ikke har modtaget din ordre 3 hverdage efter, vi har modtaget den. Kan skyldes det en forsinkelse hos GLS eller Postnord.

Kontakt os hurtigst muligt, så rettere vi henvendelse hos leveringsfirmaet og sikre os, at du modtager din ordre hurtigst muligt.

Kan jeg afhente min ordre på adressen?

Det kan du i hvert fald! Det eneste vi kræver er at ordren er placeret inden afhentning og at vi er blevet gjort opmærksom forinden på afhentningen. Dette kan ske på telefonisk på: 42 63 62 20.

Retur

Hvordan retunerer jeg?

Skal du ønske at returnerer din ordre hel eller delvist, bør du gøre os opmærksom på dette inden afsendelse.

Pakken skal sendes forsvarligt og i produkterne i deres originale tilstand.

Adressen:

Grønlandsvej 11S, 8700 Horsens

Bshop ApS

CVR: 40179372

Vigtigt! Husk at bede om en kvittering for indlevering, når du afleverer pakken hos PostNord eller GLS.

Hvornår får jeg mine penge retur?

Uanset om du skal have tilbagebetalt købsbeløbet helt eller delvist. Så vil du få udbetalt beløbet indenfor 14 hverdage uden unødig forsinkelse fra den dag din anmodning om tilbagebetaling er kommet os til kendskab.

Jeg har modtaget et defekt produkt - Hvad gør jeg?

Skulle du stå i den uheldige situation at du har modtaget et defekt produkt.

Så har du flere muligheder, enten kan du få tilbagebetalt købsbeløbet, få et gavekort eller vi kan sende et nyt produkt (uden fragtomkostninger).

Kontakt kundeservice på kundeservice@dreamdirty.dk eller telefonisk: 42 63 62 20, så finder vi den løsning, der er mest tilfredsstillende for dig.

Prismatch

Hvad er prismatch?

Prismatch betyder at vi matcher prisen, hvis du skulle finde produktet billigere hos en af vores danske konkurrenter.
Hos ønsker vi at du som kunde hos os, altid får dit kvalitets sexlegetøj til den bedste pris.

Hvor længe glæder prismatch efter mit køb?

Vores prismatch glæder i hele 7 dage efter dit køb.
Dvs. hvis du finder produktet billigere hos en af vores danske konkurrenter, så prismatcher vi dit køb.

Betaling

Jeg oplever problemer med at gennemføre mit køb - Hvad gør jeg?

Skulle du være i den situation at du ikke kan gennemføre dit køb. Kontakt kundeservice, så løser vi eventuelle problemer. Skriv til kundeservice@dreamdirty.dk eller ring til os på 42 63 62 20.

Hvordan indløser jeg min rabatkode?

Du kan indløse din rabatkode på check out siden. Før du når til betalingsvinduet, her har du mulighed for at aktiverer din rabatkode.

Rabatkoder

Rabatkoden virker ikke?

Hvis din rabatkode bliver afvist, sikre dig først at koden er indtastet korrekt som den er angivet. Her tæller store og små bogstaver, mellemrum og eventuelle symboler.

Det kan også være tilfældet at den er udløbet.

Du er mere end velkommen til at kontakte kundeservice, så kan vi be- eller afkræfte om rabatkoden stadig er aktiv.

Skriv til os på kundeservice@dreamdirty.dk eller ring til os på tlf. 42 63 62 20.

Andet

Kommer udsolgte varer på lager igen?

Vores sortiment er konstant under udvikling. Vi kan derfor ikke garantere at en vare kommer på lager igen.

Kontakt os venligst på kundeservice@dreamdirty.dk eller på tlf. 42 63 62 20 og hør nærmere.
Du bedes oplyse varens fuld navn i din henvendelse.

Fandt du ikke svaret på dit spørgsmål? Så kontakt os.

Gå til kontakt os