Ordren

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse - hvad gør jeg?

Hvis din mail ikke ligger i spam, så er der risiko for, at din ordre ikke er gået igennem. Kontakt os venligst, så kan vi bekræfte, om din ordre er registreret og sende dig en ny ordrebekræftelse.

Husk, at din betaling ikke bliver hævet før din ordre sendes - før den sendes foreligger kun en reservation.

Der mangler en vare i min ordre?

Skulle du stå i den utænkelige situation at der mangler en vare i din ordre, så kan det være at den enten er udsolgt eller at vores lager har glemt at pakke varen. Fejl sker, og vi er kun mennesker.

Kontakt kundeservice hurtigst muligt.

Levering

Hvad er leveringstiden?

Du kan forvente at din ordre vil blive leveret inden for 1-2 arbejdsdage efter din ordreafgivelse. Har du ikke modtaget din ordre, er du velkommen til at henvende dig til os. Så kan du få oplyst trackingnummer og eventuelt afhentningssted.

Din pakke kan være forsøgt afleveret af PostNord og vil derfor blive afleveret til afhentning på nærmeste posthus.

Rækkefølgen på ordre håndteringen er den samme som de kommer ind. Ved kampagner kan der forekomme en forlænget leveringstid.

Min ordre har overskredet leveringstiden - hvad gør jeg?

Hvis du ikke har modtaget din ordre 3 hverdage efter, vi har modtaget den. Så skyldes det en forsinkelse hos GLS eller Postnord. Kontakt os hurtigst muligt, så vil vi kontakte leverings firmaet og sikre at du modtager din ordre hurtigst muligt.

Kan jeg afhente min ordre på adressen?

Det kan du i hvert fald! Det eneste vi kræver er at ordren er placeret inden afhentning, og at vi er blevet gjort opmærksom forinden på afhentningen.

Retur

Hvordan retunerer jeg?

Skal du sende noget retur til os, så gør os opmærksomme på det inden afsendelse. 

Ellers er det bare at sende pakken som almindelig post.

Når du skal sende din ordre retur, så husk at pakke dine varer forsvarligt. 

Adressen er:

Violvej 23, 8700 Horsens

Bshop ApS

CVR: 40179372

Vigtigt! At du husker en kvittering for indlevering, når du afleverer pakken hos PostNord.

Læs mere om returneringer & reklamation her.

Hvornår får jeg mine penge retur?

Uanset om du skal have tilbagebetalt købsbeløbet helt eller delvist. Så vil du få udbetalt beløbet indenfor 14 hverdage uden unødig forsinkelse fra den dag din anmodning om tilbagebetaling er kommet os til kendskab.

Jeg har modtaget et defekt produkt - hvad gør jeg?

Skulle du stå i den uheldige situation at du har modtaget et defekt produkt.

Så har du flere muligheder, enten kan du få tilbagebetalt købsbeløbet, få et gavekort eller vi kan sende et nyt produkt (uden fragtomkostninger).

Kontakt kundeservice, så finder vi naturligvis en tilfredsstillende løsning.

Betaling

Jeg oplever problemer med at gennemføre mit køb - hvad gør jeg?

Skulle du være i den situation at du ikke kan gennemføre dit køb, så kontakt kundeservice! Vi vil løse eventuelle problemer. Se kontaktmuligheder i venstre kolonne.

Hvordan indløser jeg min rabatkode?

Du kan indløse din rabatkode på check out siden. Før du når til betalingsvinduet, har du mulighed for at aktiverer din rabatkode.

Indtastning af rabatkode

Rabatkoder og gavekort

Kan jeg kombinere flere rabatkoder?

Det er desværre ikke muligt at kombinere flere rabatkoder. 

Rabatkoden virker ikke?

Hvis din rabatkode bliver afvist, så sikre dig at du har indtastet koden nøjagtigt som den er angivet. Her tæller store og små bogstaver, mellemrum og eventuelle symboler.

Det kan også være tilfældet at den er udløbet.

Du er mere end velkommen til at kontakte kundeservice, så kan vi be- eller afkræfte om rabatkoden stadig er aktiv.

Andet

Kommer udsolgte varer på lager igen?

Vores sortiment er konstant under udvikling. Vi kan derfor ikke garantere at en vare kommer på lager igen.

Kontakt os venligst på Kundeservice@dreamdirty.dk og hør nærmere. Du bedes oplyse varens fuld navn i din henvendelse.

Kontakt os

Mail

Kundeservice@dreamdirty.dk

Forventet svartid: 1-2 dage

Telefon

+45 42 63 62 20

Man - Fre: 10:00 - 17:00

Lør - Søn: Lukket

Sociale medier

Find os på Facebook eller Instagram og send os en besked igennem en af overstående.

Så vender vi tilbage så hurtigt vi kan.